Obchodní centrum Šestka z portfolia společnosti CA IMMO oslavilo své šesté narozeniny marketingovou kampaní. Nový claim „OC Šestka – váš šestý smysl“ provázel celou kampaň.
OC Šestka spojila své narozeniny s komunikací nového claimu OC Šestka – váš šestý smysl. Nový claim a grafika se promítly nejen v outdooru na billboardech, bigboardech a citylight vitrínách, ale také v printu, kde ji doprovodily vkládané narozeninové slevové kupóny. Mediální kampaň zahrnovala i rozhlasové spoty na devíti rozhlasových stanicích. Claim se objevil i v časopisu obchodního centra Moje Šestka.
OC Šestka nasadila také ppc reklamu a bannerovou kampaň, svoji novou tvář komunikovala na svém webu i na sociálních sítích, a to jak formou bannerové kampaně, tak i na vlastních facebookových stránkách.
Instore komunikace probíhala formou rozhlasových spotů vysílaných v OC Šestka a ve formě POS a POP. Celou kampaň provázely i PR články připravené ve spolupráci s agenturou Crest Communications.
Vyvrcholení kampaně proběhlo v sobotu 10. listopadu oslavou narozenin OC Šestka. Přibližně deset tisíc lidí se přišlo podívat na narozeninový program a rozsvícení charitativního Stromu splněných přání Armády spásy.
– red –