Společnost ELKO EP, která byla vyhlášena Firmou roku ve Zlínském kraji, připravila ve spolupráci s komunikační agenturou AETNA masivní marketingovou kampaň, v níž představí produkt chytré elektroinstalace pro domácnosti iNELS. S kampaní s hlavním tématem „Jednou nohou doma“ se bude možné poprvé setkat na konci letošního roku.
„Chytrá ovládání celé domácnosti prožívají v západním světě velký boom, který se začíná projevovat už i v České republice. My takové řešení – iNELS – vyvíjíme už sedm let a v současnosti jsme našim zákazníkům schopni nabídnout skutečně komplexní řešení, ať už drátové nebo bezdrátové, za cenu, jež je dostupná téměř každému. I proto jsme se rozhodli pro zásadní investice i do marketingu,“ říká Jiří Konečný, majitel a zakladatel ELKO EP, s.r.o.
Plánovanou kampaň připravila agentura AETNA, pro niž se společnost ELKO EP rozhodla v interním výběrovém řízení. Hlavním tématem bude „Jednou nohou doma“ – tedy to, co iNELS přináší zákazníkům – pocit bezpečí a pohodlí, ať jsou doma nebo na cestách. Celou domácnost mají totiž díky smartphonu, tabletu či ovladači neustále pod kontrolou.
ELKO EP byla založena v roce 1992 a v současnosti je čtvrtou nejvýznamnější společností v oboru elektroinstalací v Evropě. Dlouhou dobu je lídrem oblasti klasických elektronických modulových přístrojů (v současnosti cca 80 % českého trhu), v posledních letech se stále více soustředí na vývoj a realizaci sofistikovaných systémů inteligentní elektroinstalace včetně řízení multimédií v celém domě.
V současnosti v ELKO EP pracuje 236 zaměstnanců, má osm poboček v celé Evropě, exportuje do více než 60 zemí světa. V roce 2011 dosáhly tržby společnosti 200 milionů korun.
– red –