Atraktivním a lehce kontroverzním tématem „Jak rozpočty českých domácností ohrožuje nevěra“ zabodovala Era, patřící do rodiny značek ČSOB, v soutěži European Excellence Awards, když byla vybrána mezi pět nejlepších prací v kategorii Finance.
Průzkum na téma jak zálety ohrožují finanční rozpočty Čechů a jeho následná komunikace, vznikl v rámci dlouhodobého seriálu o rodinných financích „Ze života peněz“, který Era připravuje pro česká média. Seriál se zaměřuje na každodenní aspekty lidského života souvisejícího s financemi a nabízí srozumitelné rady, jak uchovat rodinné rozpočty vyvážené. „Nominace na prestižní cenu European Excellence Awards je důkazem, jak důležité je zvyšování finanční gramotnosti, a že má smysl nacházet cesty i v na první pohled možná kontroverznějších tématech, která ale veřejnost vždycky zajímala a zajímat budou,“ říká Zuzana Kalátová, mluvčí Poštovní spořitelny.
Projekt „Ze života peněz“ pro Eru, finanční značku ČSOB, připravuje agentura Bison & Rose. Pro tu je účast na shortlistu dalším z řady úspěchů na mezinárodních PR soutěžích. „Nominace nás těší o to více, že jde o projekt, jenž je součástí dlouhodobé komunikační strategie pro značku Era. A v neposlední řadě i proto, že jsme vůbec jedinou českou agenturou, která letos uspěla v nominacích v některé z hlavních soutěžních kategorií,“ doplňuje Jana Lutonská, Senior Consultant agentury Bison & Rose. Vyhlášení cen proběhne 6. prosince v Londýně.
– red –