Společnost Home Credit a.s. získala ocenění v letošním ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní web. Se svými novými stránkami, které spustila teprve v červnu, zvítězila v kategorii finanční zprostředkovatelé.
„Vítězství v soutěži nás velmi těší už proto, že se nám podařilo obstát v nelehké konkurenci. Kvalitu našeho webu potvrzuje nejen samotné umístění, ale také celkové bodování. Ve své kategorii dosáhl náš web 75 bodů ze sta možných, což nás staví na třetí místo v celkové kategorii financí, říká Cyril Křůpala, ředitel marketingové komunikace Home Creditu.
Radost z ocenění má i agentura SiteOne, která ve spolupráci s agenturou H1 nový web zaštítila po vývojářské stránce a z jejíž dílny pochází i design stránek. Výkonný ředitel SiteOne Jan Bezděk úspěch komentuje slovy: „Web Home Creditu patřil mezi nejsložitější ze všech našich webů, které kdy uspěly v soutěžích, a proto nás ocenění klienta zvláště hřeje u srdce. Jsem rád, že porota ocenila intuitivní uživatelské rozhraní, za kterým ovšem stojí také velmi propracovaný backend. Při práci pro Home Credit jsme museli vytvořit obrovské množství designů, je ale vidět, že naše nasazení sklidilo své plody.“
Nový web, který má Home Credit po pěti letech, je jednou ze skupiny aktivit, jimiž chce společnost posílit dobrou zákaznickou zkušenost lidí s jejími službami. Obsahuje řadu nových technických funkcionalit. Jednou z nich je možnost vyhledání obchodních partnerů, kteří ve spolupráci s Home Creditem poskytují nákupy na splátky, na mapě podle veřejně dostupné IP adresy klienta. U hotovostních půjček je novinkou interaktivní kalkulačka splátek. Na ní si klient může jednoduše pomocí myši namodelovat půjčku, která mu bude podle výšky splátky a doby splácení nejlépe vyhovovat.
– red –