Reklama

Pražské ulice oživila unikátní kampaň

Minulý týden proběhla akce značky prémiových interiérových a exteriérových barev Dulux Týden barev patřící do mezinárodní série akcí Colour Week. Cílem bylo připomenout, jak jsou barvy důležité v životě kolem nás.

Součástí Týdne barev bylo představení Barevných trendů a Barvy roku 2013, kterou Dulux každoročně vyhlašuje. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové a herci, aby vyrušili obyvatele města z každodenní rutiny. Každý den byly rozdávány brandované Barevné noviny se zábavnými i užitečnými informacemi. K akci se připojila i herečka Anna Polívková a zpěvačka Klára Vytisková.

Pro ty, kdo na představení v ulicích nenarazili, byla určena digitální část kampaně na webu a Facebooku, kde byly k dispozici aktuální videa a fotografie. Na akci připravenou ve spolupráci s interním marketingovým týmem AkzoNobel (Miroslava Plánková, Patrik Skála, Zuzana Pavlů) a agenturou Tequila – Praha / TBWA dohlížela zahraniční centrála, která ji hodlá použít jako vzor pro ostatní pobočky.

Od pondělí do čtvrtka ztělesňovali mimové každý den jednu barvu. Začalo se pondělní žlutou přes zelené úterý, modrou středu a červený čtvrtek. Představení k dané barvě byla na místech v centru Prahy natáčena a druhý den ráno nahrána na Youtube.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!