Staropramen 4. října odstartoval podzimní reklamní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný, velmi úspěšnou novinku loňského roku, což potvrdilo i letošní vítězství v soutěži Volba spotřebitelů 2012 v kategorii piva.
Podzimní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný zahájil televizní spot režiséra Jakuba Koháka. Staropramen však nezapomněl ani na svoje facebookové fanoušky, kteří mohou ve speciální aplikaci hádat nefiltrovaný zvuk a vyhrát jeden z nefiltrovaných půllitrů.
Kampaň na Staropramen Nefiltrovaný se na podzim přesune i na pulty obchodů. Milovníci piva si budou moci pořídit Nefiltrované dárkové balení 4 lahví Staropramene Nefiltrovaného s jedinečnou sklenicí potištěnou speciálně pro tyto účely. Balení se bude prodávat za speciální cenu 79 Kč. V řetězcích Tesco, Billa, Interspar, Terno a Hruška se také objeví úspěšné stojany na Staropramen Nefiltrovaný ve tvaru sudu. V průběhu října a listopadu navíc zákazníci řetězců Globus, Tesco, Interspar a Albert Hypermarket získají příležitost v rámci Staropramen Nefiltrované ochutnávkové tour ochutnat, jak chutná pravý nefiltrovaný zážitek a získat originální dárek.
Zkrátka při podzimní kampani nepřijdou ani návštěvníci restaurací a hospod Staropramen. I ti budou moci od poloviny října do prosince ve více než 500 provozovnách získat originální sklenici Staropramen Nefiltrovaný. Stačí pozvat tři přátele na Staropramene Nefiltrovaný a obdrží jejich vlastní Nefiltrovaný půllitr.
Staropramen Nefiltrovaný vychází vstříc aktuálnímu trendu mezi tradičními pivaři, kteří dnes vyhledávají sofistikovanější a chuťově propracovaná piva. Staropramen Nefiltrovaný je spodně kvašený ležák, u něhož je při vaření kromě ječného sladu použit i slad pšeničný, který dodává pivu typický zákal a velmi osobitou neuhlazenou chuť. Staropramen Nefiltrovaný vyniká unikátní vůní, pevnou pěnou a plnou chutí.
– red –