On-line

Knižní výzva ovládla česká sociální média

Nejpoužívanějším hashtagem na českém a slovenském Twitteru se podle Klaboseni.cz stala #kniznivyzva. Způsobila to kampaň internetového knihkupectví Martinus.cz.

V kampani soutěžící vyhrají tolik knih, kolik výzev dokážou splnit. Výzvy jsou tak těžké, že jejich řešení nadšeně sdílejí.

„Úspěch si vysvětlujeme vysokými nároky na uživatele. Baví je hledat a překonávat další výzvy. Samozřejmě také proto, že za každou výzvu přibývají knihy, o které v konečném kole budou soutěžit,“ vysvětluje Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz.

Soutěž Knižní výzva poběží po celý říjen, každý týden knihkupectví zveřejní nové otázky – výzvy. Najdete ji na internetové adrese www.kniznivyzva.cz. Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a spolu s otevřením české pobočky v Praze rozbíhá také komunikaci Martinus.cz. Společně už vytvořili oceněné kampaně jako např. Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih, který je momentálně v nominaci na Křišťálovou lupu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!