Nejpoužívanějším hashtagem na českém a slovenském Twitteru se podle Klaboseni.cz stala #kniznivyzva. Způsobila to kampaň internetového knihkupectví Martinus.cz.
V kampani soutěžící vyhrají tolik knih, kolik výzev dokážou splnit. Výzvy jsou tak těžké, že jejich řešení nadšeně sdílejí.
„Úspěch si vysvětlujeme vysokými nároky na uživatele. Baví je hledat a překonávat další výzvy. Samozřejmě také proto, že za každou výzvu přibývají knihy, o které v konečném kole budou soutěžit,“ vysvětluje Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz.
Soutěž Knižní výzva poběží po celý říjen, každý týden knihkupectví zveřejní nové otázky – výzvy. Najdete ji na internetové adrese www.kniznivyzva.cz. Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a spolu s otevřením české pobočky v Praze rozbíhá také komunikaci Martinus.cz. Společně už vytvořili oceněné kampaně jako např. Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih, který je momentálně v nominaci na Křišťálovou lupu.
– red –