Agentura Najisto nabízí od října tři nové produkty, které kombinují nejefektivnější nástroje on-line marketingu do cenově výhodných balíčků Najisto Trefa, Najisto Premium a Najisto Renomé.
Na podporu zvýšení povědomí své značky spouští Agentura Najisto kampaň v printu, outdooru a rádiích. Balíčky produktů a služeb Agentury Najisto byly sestaveny na základě specializace agentury na poskytování on-line marketingových řešení pro SME sektor, praktické znalosti požadavků malých a středních podnikatelů i současných marketingových trendů. „Agentura Najisto pracuje na vývoji svých produktů s reálnými podnikateli tak, aby připravila takové služby, které opravdu fungují a které plní očekávání zákazníků,” vysvětluje Radovan Jirka, SEM Product manager Centrum Holdings.
Najisto Trefa je speciální balíček produktů a služeb Agentury Najisto, který díky ideálnímu spojení zápisu v katalogu Najisto.cz s přímým oslovením 100 000 příjemců prostřednictvím emailu nabízí klientům možnost oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků a přitom získat prezentaci napříč českým internetem. Tím může podnikatel skokově navýšit počet svých obchodních kontaktů, a zvýšit tak objem svých zakázek.
Najisto Premium nabízí v jednom balíčku kombinaci zápisu v katalogu Najisto.cz a umístění banneru na portálech Aktuálně.cz a Žena.cz. Zákazník získá ideální možnost, jak zviditelnit svoje podnikání na exkluzivních místech českého internetu.
Balíček Najisto Renomé spojuje inzerci na nejnavštěvovanějších službách českého Internetu (YouTube, Gmail) s dalšími weby inzertních partnerů společnosti Google a inzercí na webech rodiny Centrum.cz do unikátního řešení, s jehož pomocí lze realizovat velmi intenzívní krátkodobou reklamní kampaň zaměřenou na maximální šíři zásahu vybraného cílového publika.
Agentura Najisto zahájila v říjnu kampaň na podporu značky. Printová reklama se objeví v profesních a ekonomických časopisech, spoty o Agentuře Najisto odvysílá rádio Impuls a síť regionálních rádií (např. Blaník, Express, Kiss FM), naplánována je i outdoorová reklama. „Navazujeme na podobnou kampaň z léta minulého roku. Hlavním cílem kampaně je podpořit povědomí o Agentuře Najisto coby inovativní značce zaměřující se na propagaci malých a středních podniků na internetu,” uzavírá Radovan Jirka. Kreativní koncept a copywriting svěřila Agentura Najisto Davidu Šimákovi (Idealisti), design Anně Gutové a Petru Knoblochovi (Sort Of), spot pro rádia připravil Lukáš Turza. Produkce proběhla v režii společnosti Centrum Holdings.
– red –