Reklama

Ogilvy pomáhá na svět nové TV

Tento týden odstartovala launchovací kampaň nové televizní stanice TV Pětka. Hlavní roli v ní mají celebrity.

Kampaň s bulvárním nádechem, včetně strategie a vizuálního stylu, připravily agentury ve skupině Ogilvy, které uspěly ve výběrovém řízení.

Bartošová, Bočanová, Izer – hvězdné trio, které je hlavním lákadlem vznikající TV Pětka, už nyní shlíží z billboardových ploch a autobusů. Jediná opravdu česká televize, jak zní její claim, tak odhaluje první střípky svého programového schématu.

Venkovní plochy doplní v polovině října, kdy TV Pětka začne vysílat, inzerce v tisku, internetové bannery a rozhlasové spoty. V produkci TV Metropol pak vzniknou i video spoty, které se vedle self promo ve vlastním vysílání objeví i na internetu. Kampaň, kterou připravují agentury ve skupině Ogilvy, cílí zejména na ženy 40+.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!