Cestovní agentura Asiana GTS, známá především svým úspěšným on-line rezervačním systémem Letuska.cz, přichází s automatizovaným věrnostním programem pro všechny své klienty.
„V rámci neustálého zkvalitňování služeb pro své zákazníky uvádí naše agentura svůj věrnostní program určený pro všechny, kteří nakupují letenky ať už pro sebe nebo pro své vlastní klienty, zaměstnance… Hlavním kritériem při jeho návrhu byla maximální automatizace, přehlednost a jednoduchost…“, uvádí Dr. Alexej Litvin, generální ředitel agentury Asiana GTS.
Program je založen na principu shromažďování bodů získaných za nákup letenek u agentury Asiana GTS. Nashromážděné body lze směnit buď za poukázky na nákup zboží v hypermarketu Tesco nebo za služby cestovního ruchu poskytované agenturou Asiana GTS (např. letenky, eurovíkendy, studijní pobyty, jízdenky…). Postup je velmi jednoduchý: každý účastník, který má zájem o účast na věrnostním programu založí si na stránkách www.asiana.cz „bodové konto“. Po přihlášení (zadání svého uživatelského jména a hesla) klient kdykoliv může zjistit jeho stav a podle aktuální výši nashromážděných bodů rozhodnout se pro čerpání výhod.
Cestovní agentura Asiana GTS zaujímá přední místo mezi akreditovanými cestovními agenturami v ČR. Služby cestovního ruchu poskytuje již od roku 1993. Asiana GTS je akreditovanou IATA kanceláří, členem prestižního řetězce Lufthansa City Center a aktivním členem mnoha oborových asociací. Kromě prodeje letenek se zabývá také službami spojenými s vyřizováním víz, zprostředkováním studijních pobytů v zahraničí, organizací zájezdů a eurovíkendů, zajištěním ubytování v zahraničí a provozuje také vlastní flotilu autobusů, mimo jiné na pravidelné lince Praha – Karlovy Vary. Asiana GTS je majitelem, hlavním investorem a provozovatelem unikátního on-line systému rezervace letenek Letuska.cz (www.letuska.cz).
Agentura Asiana GTS oslaví v tomto roce desáté výročí svého vzniku a věrnostní program patří do série speciálních akcí pořádaných právě u příležitosti tohoto významného data.