Komunikační agentura Ogilvy&Mather Morava úspěšně prošla výběrovým řízením a obhájila spolupráci s největší skupinou elektroprodejen na území České republiky – společností EURONICS ČR a.s.
Pro EURONICS proto bude v průběhu roku 2012 i nadále zajišťovat přípravu komunikačních aktivit v TV.
“Loňská kampaň pro nás znamenala velmi zajímavou práci díky možnosti uvést v život koncept postavený na humoru StandUp komedií. Ukázalo se, že to jednoduše funguje a pro diváky přestavuje příjemný způsob, jakým jsou informováni o aktivitách a službách společnosti EURONICS. I v letošním roce chceme ve spolupráci s klientem přinést divácky atraktivní model,” uvedl Tomáš Kadlec z Ogilvy&Mather Morava, zodpovědný za realizaci TV kampaně pro rok 2012.
Dosud mohli diváci v průběhu září shlédnout několik mutací 20s spotů zaměřených na sezónní výprodej.
– red –