Obchod

Aramark sází na čerstvé suroviny – představuje koncept it’s fresh!

Společnost Aramark, s.r.o., významný poskytovatel stravovacích služeb pro firmy, nemocnice a úřady, uspěla na českém trhu se stravovacím konceptem it’s fresh!, jehož základem jsou saláty, bagety a dezerty, připravované denně výhradně z čerstvých surovin.

V současnosti společnost v České republice provozuje již 91 restaurací s tímto konceptem. It’s fresh! je po Vitalfood dalším z řady programů, který propaguje kvalitní gastronomii. Koncept it’s fresh! se zrodil jako reakce na zvýšenou poptávku zákazníků po kvalitním a zdravém stravování. Při jeho přípravě využil Aramark zkušeností svých německých kolegů, kteří podobný projekt provozují již několik let.

V sortimentu it’s fresh! najde host například obložené bagety, saláty z čerstvého ovoce a zeleniny, ale také dezerty v podobě pohárků s čerstvým pudinkem, jogurtem, nebo ovocem. Žebříčku nejprodávanějších produktů vévodí bagety – zejména šunková, vegetariánská a také bageta s kuřecími nugetkami.

„Na základě zpětné vazby od našich zákazníků sortiment it’s fresh! průběžně upravujeme. Nově jsme jej například rozšířili o řadu baget Economy a také saláty, speciálně zabalené pro donášku do kanceláří,“ říká generální ředitel Aramarku, Josef Svoboda a dodává: „O stoupající oblibě čerstvých jídel svědčí i fakt, že když jsme začali nabízet v rámci it’s fresh! i sladké dezerty, stoupl jejich prodej rázem o 150 procent.“

„Na rozdíl od trvanlivých výrobků jsou naše čerstvé produkty nejen chutnější, ale podstatně se liší také výživovou hodnotou,“ upozorňuje na výhody it’s fresh! hlavní nutriční terapeutka Aramarku, Ivana Rytinová.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!