Reklama

Klinika Asklepion v reklamách varuje před šarlatány

„Nebuďte pokusnými králíky“ zní hlavní slogan nové kampaně Kliniky a Institutu estetické medicíny Asklepion.

Největší centrum laserové medicíny u nás se tak rozhodlo upozornit na rizika ošetření nekvalifikovaným personálem.

Kampaň vznikla jako přímá reakce na neustále se zvyšující počet komplikací (mnohdy s trvalými následky) po nezdařených estetických výkonech. „V naší společnosti se objevuje čím dál více samozvaných odborníků provádějících estetické výkony, pro které nemají dostatečnou kvalifikaci. Zneužívají lidské důvěřivosti a své zákazníky lákají na výrazné slevy a nesplnitelné sliby,“ vysvětluje stanovisko kliniky její ředitel doc. MUDr. Roman Šmucler, CSc.

Zatímco vizuálům dominuje piktogram králíčka ve zkumavce, microsite obsahuje také obrázky nepovedených estetických výkonů. Informuje o různých typech rizik či komplikací a zároveň poskytuje užitečné tipy pro správný výběr odborníků pro výkon estetických ošetření. „Věříme, že s pomocí této kampaně se povědomí o oblasti estetické medicíny trochu rozšíří a našinec už nebude tak snadným terčem pro podvodníky,“ dodává Roman Šmucler.

Grafickou stránku vizuálů vytvořilo Studio Najbrt, původcem textů je přímo Asklepion. První část kampaně (print, citilighty a microsite) odstartovala 10. září, následovat bude druhá část ve formě bannerů a advertorialů na vybraných webových stránkách.

– red –

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!