„Nebuďte pokusnými králíky“ zní hlavní slogan nové kampaně Kliniky a Institutu estetické medicíny Asklepion.
Největší centrum laserové medicíny u nás se tak rozhodlo upozornit na rizika ošetření nekvalifikovaným personálem.
Kampaň vznikla jako přímá reakce na neustále se zvyšující počet komplikací (mnohdy s trvalými následky) po nezdařených estetických výkonech. „V naší společnosti se objevuje čím dál více samozvaných odborníků provádějících estetické výkony, pro které nemají dostatečnou kvalifikaci. Zneužívají lidské důvěřivosti a své zákazníky lákají na výrazné slevy a nesplnitelné sliby,“ vysvětluje stanovisko kliniky její ředitel doc. MUDr. Roman Šmucler, CSc.
Zatímco vizuálům dominuje piktogram králíčka ve zkumavce, microsite obsahuje také obrázky nepovedených estetických výkonů. Informuje o různých typech rizik či komplikací a zároveň poskytuje užitečné tipy pro správný výběr odborníků pro výkon estetických ošetření. „Věříme, že s pomocí této kampaně se povědomí o oblasti estetické medicíny trochu rozšíří a našinec už nebude tak snadným terčem pro podvodníky,“ dodává Roman Šmucler.
Grafickou stránku vizuálů vytvořilo Studio Najbrt, původcem textů je přímo Asklepion. První část kampaně (print, citilighty a microsite) odstartovala 10. září, následovat bude druhá část ve formě bannerů a advertorialů na vybraných webových stránkách.
– red –