Stránky předního českého internetového prodejce Kasa.cz se od dnešního dne ponesou ve znamení modernějšího designu a inovované struktury. Pro zákazníky tyto změny představují značné ulehčení výběru i nákupu zvoleného zboží.
„Velkou výhodou nových stránek Kasa.cz je intuitivní vyhledávání. Každá sekce je členěna podle velikosti a použití zboží, díky čemuž se zákazník v nabídce lehce zorientuje. K jednodušší navigaci a výběru z nabídky zboží přispívá i zdvojnásobené zobrazení základních sekcí,“ uvedla Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz.
Informace o jednotlivých produktech jsou zároveň doplněny podrobnějšími údaji. V detailu produktu nakupující nově naleznou odkazy na příslušné servisy a na české a slovenské návody (příp. i na návody v jiných jazycích). Nové stránky nabízejí i přehledné a graficky znázorněné porovnání produktů stejné kategorie. Díky integraci se skladovým systémem získají návštěvníci webových stránek okamžitě přesnou informaci o počtu dostupných kusů v jednotlivých prodejnách Kasahouse nebo v centrálním skladu. Díky tomu se mohou zákazníci spolehnout na to, že vyberou a obdrží zboží tak, jak jim nejlépe vyhovuje a v co nejkratší dodací lhůtě.
Moderní design doplňuje i nové logo se sloganem „jděte rovnou ke kase“, který má asociovat rychlost a spolehlivost, s níž mohou zákazníci na Kasa.cz nakoupit. Nový web Kasa.cz je postaven na moderním systému umožňujícím další vývoj nových funkcí – v dohledné době například Kasa.cz připravuje zprovoznění mobilní verze či nové možnosti on-line plateb.
„Věřím, že s novým designem a přehlednější strukturou našich webových stránek, stejně jako s novou nabídkou služeb, k nimž nově patří například vyhledání nejbližšího autorizovaného servisu, ulehčíme nakupování současným i budoucím zákazníkům,“ dodala Jitka Součková.
– red –