Letní herecká škola představila vítězné reklamní snímky, které připravili mladí herci a režiséři ve věku od 10 do 17 let.
Více než 35 zájemců z téměř 300 nejtalentovanějších dětí vybraných na základě konkurzu a talentových zkoušek z celé České republiky se zapojilo do natáčení reklamy pro značku SodaStream.
Reklamní spoty a videoklipy budou využity pro aktivity na sociálních sítích SodaStream a v rámci virálního marketingu společnosti.
„Je opravdu zážitek moci sledovat nadšení dětí pro takový projekt. Bylo to vůbec poprvé, co účastníci letní školy uchopili zadání komplexně, od sepsání scénáře reklamy a jejího natočení až po produkci celého spotu. Někteří navíc připravili i vlastní hudební podkreslení,“ říká Petr Kubálek, zástupce Letní herecké školy.
Letní herecká škola má již dvacetiletou tradici. Účastníci se učí herectví, zpěvu, tanci a díky kvalitnímu technickému vybavení i práci s mikrofonem, před kamerou, dabingu, režii, produkci a mnoha dalším činnostem, které nesmějí při tvorbě snímků chybět. Mladí umělci vytvářejí pod dozorem profesionálů vlastní pořady a projekty. Jedním z nich jsou letos i reklamní spoty a videoklipy pro společnost SodaStream.
– red –