Internetový srovnávač Heureka.cz vyhlásil vítěze letošního ročníku prestižní soutěže ShopRoku 2012. Přes 1,8 milionu vyplněných dotazníků spokojenosti rozhodlo o tom, které e-shopy jsou ty nejkvalitnější.
Mezi vítězi 18 jednotlivých kategorií v Ceně kvality jsou například Essence.cz, Alfa.cz, Topgal.cz, Alza.cz nebo Kosmas.cz. Vítězem Ceny popularity a tím pádem nejoblíbenějším e-shopem se stal potřetí za sebou internetový obchod Parfums.cz. Nakupující v e-shopech nejčastěji ocenili nízkou cenu, rychlé dodání a možnost osobního odběru. Ocenění ShopRoku 2012 se udělovalo také na Slovensku.
Tak jako každý rok, i letos si soutěž ShopRoku kladla za cíl vyhlásit nejkvalitnější a nejoblíbenější e-shopy roku 2012, proto byla již tradičně rozdělena na dvě části. Obchody tak mohly získat ocenění Cena kvality nebo Cena popularity.
Cena kvality je cenou zákazníků. Je udělována na základě hodnocení skutečných zákazníků, kteří nakoupili v období od 1. 9. 2011 do 31. 8 2012 v jednom ze 7349 internetových obchodů zapojených do služby Ověřeno zákazníky nákupního rádce Heureka.cz.
Cena popularity je cenou internetových uživatelů, kteří celý srpen 2012 hlasovali pro své nejoblíbenější e-shopy na stránkách www.shoproku.cz.
Oceněné internetové obchody mohou na své internetové stránky umístit logo ShopRoku 2012.
– red –