Finanční skupina Wüstenrot spouští novou reklamní kampaň na podporu povinného ručení ProAuto. Cílem kampaně je představit aktuální novinky, které se vymykají standardním podmínkám na českém trhu.
Jde především o změnu nárůstu bonusu za bezeškodní průběh. Již po dvou letech jízdy bez nehod obdrží klient bonus ve výši 30 %, maximálně může dosáhnout až na 60% slevu. Další novinkou je možnost nově uzavřenou smlouvu kdykoli vypovědět.
Tyto novinky Wüstenrot představí v nové kampani, která startuje 17. září a poběží do poloviny listopadu. Kromě televizního spotu vyrobeného pod taktovkou režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského, bude podpořena zejména venkovní a online reklamou. Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha ve spolupráci s Boogie Films.
Televizní spot popisuje dilema otce, který má poprvé půjčit auto svému synovi a před očima se mu promítá celé synovo divoké dospívání. A právě proto je otec rád, že má povinné ručení od Wüstenrotu a své auto může synovi s klidným svědomím půjčit. Při natáčení se v roli chlapce vystřídalo pět různě starých herců, díky čemuž bylo dosaženo kýženého efektu mapování různých fází dětství a dospívání. Natáčelo se na třech lokacích – v Klánovicích, Běchovicích a na Pražském výstavišti.
Televizní spoty poběží na kanálech televizí Prima, Nova, TV Barrandov, Óčko, TV Paprika, AXN, Spectrum a National Geographic. Online komunikace bude zaměřená na masové portály (seznam.cz, aktualne.cz, novinky.cz, nova.cz) a tematicky spjaté webové stránky (např. sauto.cz, finance.cz). Venkovní reklama využije kromě tradičních nosičů i 3D bigboardy, prostor na čerpacích pistolích benzínových pump a autobusů městské hromadné dopravy. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích a po linii public relations, kterou zajišťuje agentura Publicis PR. Mediální plánování a nákup zajistily Zenith Optimedia a Attention Media.
– red –