Novou podzimní spotřebitelskou sběratelskou soutěž zahajuje řetězec supermarketů BILLA. Zákazníci si v ní za nasbírané samolepky za nákupy budou moci vybrat jednu z osmi kvalitních plyšových hraček ve tvaru ovoce a zeleniny. Soutěž bude probíhat ve všech filiálkách BILLA do 27. listopadu.
Čerstvost: v BILLE nejvyšší priorita
„Superosma je originální čistě česká kampaň,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Plyšáci jsou kvalitní a opravdu velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme,“ dodává Szczypka. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny.
Hrací kartu dostanou zákazníci v každém obchodě BILLA. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostanou zdarma samolepky určené k vylepení do této karty. Plyšovou hračku dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V průběhu celé kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace k soutěži.
– red –