On-line

Centrum Holdings chce být leaderem na RTB trhu

Centrum Holdings nabízí inzerentům od 10. září 2012 nákup prostoru na svých prémiových webech prostřednictvím RTB (real time bidding). Technologie RTB inzerentům umožňuje dosáhnout vysoké efektivity reklamy především díky širokým možnostem cílení.

Nabídkou prostoru na webech, jako je Aktuálně.cz nebo Žena.cz, chce Centrum Holdings jako první z velkých vydavatelských domů zásadním způsobem podpořit rozvoj RTB trhu v České republice.

Technologie RTB umožňuje prodej displejových ploch v aukci v reálném čase – draží se každá imprese banneru. Výhoda RTB spočívá především v efektivitě reklamy, dovoluje totiž reklamní sdělení přesně zacílit pomocí nástrojů, jako je remarketing, behaviorální cílení apod. Také díky těmto benefitům podíl RTB na celosvětovém prodeji display reklamy rychle roste. Podle průzkumu eConsultancy využívalo v roce 2011 RTB celosvětově 44 % on-line vydavatelů, podíl RTB na obratu trhu s displejovou reklamou bude v USA podle dat IDC v roce 2012 kolem 17 %.

„RTB považujeme za velice perspektivní technologii, proto jsme se rozhodli nabídnout v pilotním projektu prostřednictvím real time biddingu i vybrané plochy na našich prémiových titulech, jako je Aktuálně.cz nebo Žena.cz. V RTB nabídce budou ale chybět exkluzivní formáty. Ty chceme i v budoucnu nabízet prostřednictvím vlastního prodejního týmu, který budeme nadále posilovat,” vysvětluje strategii Centrum Holdings obchodní ředitel Pavel Vopařil.

Vybrané plochy nabízí společnost jako jediná v České republice s využitím služeb leaderů trhu v oblasti SSP (supply side platform). V pilotním provozu Centrum Holdings spolupracuje s Improve Digital a PubMatic, integrován je i systém Google AdExchange. Inzerenti mohou plochy nakoupit pomocí technologií DSP (demand side platform), které nabízí např. AdForm, nebo prostřednictvím mediálních agentur.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!