Reklama

Kuchař podle gusta supermarketů BILLA

Řetězec supermarketů BILLA nově postaví své reklamní kampaně na popularitě profesionálního italského kuchaře Giuseppe Daddia. Zároveň obmění svůj slogan „BILLA dnes“ na „BILLA – přesně podle mého gusta“.

Tvář v Itálii známého kuchaře Daddia společně s novým komunikačním konceptem bude u nás aktuální už od začátku září. BILLA stejný koncept využije nejenom v České republice, ale ve všech zemích střední a východní Evropy.

„Italskou kuchyni a naše supermarkety spojuje čerstvost a kvalita,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „A dál je to lehkost, vstřícnost, modernost i elegance,“ vypočítává Szczypka. Recepty kuchaře Daddia na typické italské speciality, ale i další kuchařské lahůdky připravené také z produktů privátních značek Naše bio, BILLA a Clever, stejně jako tipy na nákup surovin, postřehy z kuchyně i nápady na vaření bude BILLA pravidelně publikovat.

V souvislosti s novou kampaní se BILLA stala také hlavním partnerem nové kuchařské reality show MasterChef, kterou právě vysílá televize Nova. Soutěžící jedné z nejúspěšnějších světových kulinářských soutěží v něm budou vybírat potraviny na vaření ve studiovém supermarketu přesně podle konceptu obchodů BILLA. K dispozici budou mít všechny běžně dostupné potraviny, čerstvé ovoce a zeleninu a vařit budou i z produktů privátních značek Clever, Naše bio či z nové vlastní značky BILLA. Sponzorský vzkaz tohoto řetězce bude pořad provázet na začátku i na konci, stejně jako mezi všemi reklamními bloky.

Cílem nové kampaně je posílit vnímání značky BILLA jako poskytovatele kvalitních a dostupných potravin a představit její filiálky jako moderní supermarkety 21. století. S tím souvisí i jednotný vizuální styl pro všechny komunikační aktivity od reklamy, přes sponzoring až po in-store prezentaci.

Giuseppe Daddio, pro přátele Pepe, je šestatřicetiletý profesionální kuchař. Hotel Eden v Itálii za jeho působení získal Michelinskou hvězdičku. Toto prestižní ocenění obdržela i restaurace L‘Osteria Labico, kde také pracoval. K jeho nejsilnějším profesionálním zážitkům patřila příprava jídla pro anglickou královnu. Vařil také pro řadu celebrit včetně excentrika Woodyho Allena. V Itálii vlastní a provozuje restauraci a kuchařskou školu a vydává knihy o vaření.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!