Česká spořitelna představila 26. srpna 2012 nové internetové bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24. Má atraktivní design a přitom je jednoduché, přehledné a praktické. Za první dva dny si ho vyzkoušelo už více než 420 tisíc klientů.
Jednoduchosti a snadné orientaci napomáhá nová terminologie a přehledné menu. Klienti si mohou také nově nastavit oblíbené položky, které mohou navíc kdykoliv měnit. Na úvodní obrazovce po přihlášení najdou klienti přehled svých produktů spolu s tlačítky a ikonami pro rychlé akce a jednoduché přehledy.
„Ke změně našeho internetového bankovnictví jsme přistoupili na základě rozsáhlého průzkumu mezi našimi klienty, ze kterého vyplynulo, že klienti chtějí hlavně jednoduché a praktické internetové bankovnictví. Proto jsme aplikaci celou předělali, zjednodušili menu, zavedli srozumitelnou terminologii a přidali oblíbené položky. Příjemná grafika a využití ikon přehlednost a jednoduchost podtrhuje. Velmi kladné reakce od našich klientů již během prvních dnů po spuštění potvrdily, že nové internetové bankovnictví budou rádi a často používat,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
Novinkou jsou také přehledové a akční ikony:
Ke snadné orientaci v novém internetovém bankovnictví přispěje odlehčené menu, sloučení několika položek do jedné a upravené názvy tak, aby byli jasné a srozumitelné. Novinkou je také zobrazení příjmů a výdajů v jednoduchém grafu, možnost jednoduše vytvořit trvalou platbu z jednorázové domácí platby, zadání domácí platby jako expresní, zrušení platby v přehledu čekajících plateb, digitálně podepsané potvrzení plateb, archivace elektronických výpisů za posledních 24 měsíců, rozšířené filtry pro vyhledávání v historii plateb a další.
– red –