Média

Native PR pro humanitární organizaci ADRA

Agentura Native PR zahájila spolupráci s humanitární organizací ADRA Česká republika. V jejím rámci již zpracovala mediální audit a komunikační strategii. Na druhou polovinu roku agentura připravuje pro pracovníky Adry sérii mediálních školení a tréninků. Pokračovat bude i v poskytování poradenství pro oblast media relations a fundraisingu. Veškerou práci pro Adru zajišťuje Native PR bez nároku na honorář v rámci svých CSR aktivit.

„„ADRA si letos připomíná 20 let od svého založení v České republice. Za tu dobu se leccos změnilo a my si stále více uvědomujeme, že vedle vlastní humanitární práce je velmi důležitá komunikace s veřejností. Jsme rádi, že jsme v Native PR našli partnera, který nám pomáhá ve strategické oblasti i s vybranými aktivitami,“ říká Jan Bárta, ředitel organizace ADRA.

„Našim klientům doporučujeme, aby byli aktivní v oblasti CSR a přijde nám přirozené, že i my se aktivně zapojujeme do charitativních projektů. Příležitosti spolupracovat s Adrou si velmi vážíme, už protože máme obrovský respekt k tomu, co tato humanitární organizace za dobu své existence dokázala. Zároveň věříme, že naše zkušenosti v oblasti public relations mohou být pro Adru přínosné a pomohou jí získat další nové dárce a podporovatele,“ dodává Jana Čechová, Account Director agentury Native PR.

Native PR se podílí také na zvýšení atraktivity klíčového projektu Mince denně. V současné době probíhají přípravy na dobročinný koncert, který se odehraje během listopadu v prostorách Hard Rock Café. Cílem tohoto projektu je jednoduchá a pravidelná podpora projektů humanitární organizace ADRA.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!