ZenithOptimedia předpovídá, že 60 % světového růstu reklamních výdajů bude pocházet z rozvíjejících trhů. Tím míní všechny regiony mimo Severní Ameriku, západní Evropu a Japonsko.
Předpokládá se, že v rámci růstu reklamních výdajů bude v letech 2011 až 2014 celých 60 % pocházet z rozvíjejících se trhů. Tak jsou definovány regiony mimo území Severní Ameriky, západní Evropy a Japonska. Z toho 50 % se bude týkat pouhých deseti rozvíjejících se trhů. Jen skupina BRIC, tedy trhy Brazílie, Ruska, Indie a Číny, budou nejspíš představovat 35 % globálního růstu. Mezi dalších šest regionů budou s největší pravděpodobností patřit: Indonésie, Argentina, Jižní Afrika, Jižní Korea, Thajsko a Turecko. Jedná se o rychle rostoucí regiony, které se zřejmě přidají na globální reklamní trh s výdaji mezi 1 až 4 miliardami USD a dodají tak dalších 15 % celosvětového růstu.
Výdaje na reklamu – Hlavní média (noviny, časopisy, tv, rádio, kino, outdoor a internet)
(v milionech dolarů / % oproti předešlému roku)