Zatím poslední etapa Epson sales promotion, která byla ukončena k poslednímu červnovému víkendu, bude mít od září pokračování. Nadnárodní společnost Epson si pro tuto část svých marketingových aktivit vybrala opět agenturu promoteri.eu. Stejně jako v předchozích měsících budou zákazníkům představovány nejmodernější modely tiskáren Epson se svým příslušenstvím.
O tom, že zmiňovaná sales promotion značky Epson bude jedna z největších na území ČR a SR, svědčí plánovaný rozsah této kampaně. Podpora prodeje bude probíhat v 80 prodejnách ve 20 městech České a Slovenské republiky. Od září budou mít zákazníci možnost na kampaň narazit v řetězcích Electroword, Datart, Makro Cash & Carry a na Slovensku v obchodních domech společnosti Nay Elektrodom.
Zaměření celé akce je zejména na multifunkční inkoustové tiskárny pro domácí použití. Obecně se tiskárny Epson řadí ke špičkám svého oboru díky rychlosti tisku, samostatným inkoustovým kazetám (zajišťujícím ekonomičnost provozu), rychleschnoucímu voděodolnému inkoustu DURABrite s životností až 200 let a podobně. Dále vyniká například vysoká kvalita a dlouhá životnost fotografií zhotovených na tiskárnách s inkoustem Claria. V minulosti mezi zákazníky oblíbené doprovodné programy „Cash back“ nebo „Létejte s Epsonem“ se dočkají pokračování. Tentokrát se bude jednat o promoakci s názvem „Back to school“. Bližších informací o zmiňované promoakci „Back to school“ a představení nových modelů tiskáren by se zákazníci měli dočkat v průběhu sales promotion.
Promotéry na akci obstará již zmiňovaná agentura promoteri.eu. „Většina promotérů z agentury promoteri.eu má s prezentací našich tiskáren dlouholeté zkušenosti, které zákazníkovi většinou spolehlivě pomůžou s konečným výběrem tiskárny, který, jak věříme, bude směřovat k přednostem tiskáren Epson. Mnoho kupujících například přichází do prodejny s mylnou představou, že inkoust u inkoustových tiskáren zasychá. Při správném zacházení s tiskárnou a užívání originálních inkoustů Epson však k této situaci vůbec nemusí docházet.“, říká Retail Account Manager CZ/SK brněnské pobočky, Ing. Michail Dejak.
Velmi ceněné aspekty agentury promoteri.eu ze strany mnoha společností jsou moderní prvky jako například takzvaný Online monitoring nebo široká databáze promotérů čítající téměř 4000 profilů. Novinkou bude od září 2012 podpora aplikace Online monitoring mobilními telefony s operačním systémem Android. Klient agentury bude mít možnost pomocí svého mobilního zařízení zkontrolovat polohu promotéra a prověřit si jeho přítomnost na pracovišti pomocí fotografie pořízené ihned po příchodu promotéra na prodejnu a také nahlížet do celkového reportu z akce.
– red –