Autodesk, světový lídr v oblasti 3D návrhového, konstrukčního a animačního softwaru, oznámil, že společnost NIOB, český výrobce zařízení pro potravinářský průmysl, implementovala Autodesk Vault Professional, systém pro správu produktových dat (PDM). Nasazení nového systému přineslo mnohem větší transparentnost, odolnost proti chybám a dostupnost konstrukčních dat širšímu okruhu uživatelů v podniku.
CAD Studio, partner společnosti Autodesk, zrealizoval během necelých čtyř měsíců projekt implementace řešení Autodesk Vault Professional pro správu technické dokumentace, včetně plné integrace dat z aplikací Autodesk Inventor, AutoCAD a Microsoft Office. Při změnách se nyní automaticky vytvářejí verze dokumentů a na základě schvalovacích procesů potom jejich řízené revize.
Z dílny CAD Studia je též oboustranné propojení Autodesk Vault Professional se systémem pro technologickou přípravu výroby (TPV), do kterého se přenášejí kusovníkové rozpady a informace o vyráběných položkách, a ze kterého se načítají informace o nakupovaných položkách. K řešení mají přístup konstruktéři a pracovníci dalších oddělení firmy, kteří tato data mohou využívat v rámci svých pracovních činností.
„Naše zkušenost ukazuje, že jediný PDM systém, který je schopen opravdu efektivně spravovat CAD data vytvářená v systému Autodesk Inventor, je Autodesk Vault,“ řekl Martin Holoubek, projektový manažer, Niob spol. s r.o. „Pro firmy, které potřebují řešit procesy a spolupráci napříč organizací je tu řešení Autodesk PLM 360 spravující celý životní cyklus výrobku – od jeho koncepce, návrhu, přes výrobu až po správu dodavatelů a partnerů, nákup, kvalitu, normy a servis. A toto je přesně i náš případ, protože implementaci tohoto systému plánujeme na podzim letošního roku.“
– red –