Služby

SAS Roadshows přinesou klíčové informace pro úspěšný byznys

Tři setkání pod názvem SAS Roadshows proběhnou v září a říjnu v pražském hotelu Holiday Inn. Odborné konference budou zaměřeny na tři klíčové oblasti byznysu – Customer Intelligence, Risk Management a Information Management. Účastníky konference čekají nejen aktuální trendy v oboru, ale především zkušenosti z praxe, které lze efektivně aplikovat i v jiných oblastech. Hlavním partnerem odborných setkání SAS Roadshows je společnost Deloitte, technologickým partnerem společnost Unicorn Systems a sponzorem společnost Asus.

„Pečlivě jsme vybírali nejen jednotlivá témata, ale také speakery konferencí, které představují špičkoví odborníci z bank, pojišťoven, telekomunikačních společností, energetiky i veřejné správy z Čech i ze zahraničí,“ říká Jan Medřický, generální ředitel společnosti SAS Institute. „Předností SAS Roadshows je především sdílení zkušeností a best practices firem, které mají za sebou úspěchy s jasně měřitelnými výsledky. Účastníci SAS Roadshows tak získávají příležitost načerpat konkrétní poznatky z praxe, které mohou aplikovat i ve své společnosti,“ doplňuje Medřický.

„Spolupráce Deloitte a SAS probíhá na celosvětové úrovni již řadu let a jsme proto rádi, že jsme ji nyní rozšířili i v rámci České republiky. Obě společnosti se ideálně doplňují se znalostmi a zkušenostmi v dynamicky se rozvíjejícím odvětví aplikovaných datových analýz, což přinese zákazníkům nový pohled na podporu rozhodování ve společnostech. Díky unikátnímu propojení technologií ze strany SAS a podnikového poradenství Deloitte vzniká synergie obou firem postavená na prediktivních datových modelech s využitím obrovských datových základen,“ uvedl Jan Balatka, expert v ICT poradenství společnosti Deloitte.

Každá konference se zaměřuje na specifické téma, které bude v průběhu jednoho dne podrobně rozebráno za účasti specialistů ze SAS Institute ČR i externích řečníků z dalších společností.

Customer Intelligence Roadshow, 12. září 2012
Jak splnit očekávání zákazníků a zároveň uspět v rámci firemních cílů daných pevnými budgety? Analýza zákaznických dat, value proposition, efektivita marketingové komunikace, řízení vztahů se zákazníky ve světle nových technologií, nové zdroje dat a informací, sociální sítě a vazby, komunikace a mnoho dalších témat vás čeká na Customer Intelligence Roadshow.

Risk Management Roadshow, 4. října 2012
Zjistěte, jak vypadá skutečný fraud management v praxi! Collections, loajalita zákazníků, řízení rizik a odhalování podvodů, dále real-time rozhodování integrující řízení rizik, schvalování a detekci podvodu, vymáhání a podporu prodeje, pre-scoring a produktové modely – to jsou hlavní témata Risk Management Roadshow.

Information Management Roadshow, 17. října 2012
Zkroťte svá data! Aktuální trendy v oboru – Big Data, High Performance Analysis, Data Governance, datové sklady a správy klíčových podnikových dat (MDM) tak vypadají hlavní témata Information Management Roadshow.

Hlavním partnerem odborných setkání SAS Roadshows je společnost Deloitte Czech Republic. Technologickým partnerem je společnost Unicorn Systems.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!