Novou marketingovou soutěž spustila rodinná banka CORD BLOOD CENTER. K získávání nových klientů povolala do služeb textové zprávy.
Soutěž je součástí podpory kampaně informující o možnosti odběru a uchovávání kmenových buněk z pupečníkové krve dítěte. „Kampaň podporujeme inzercí, plakáty a letáky distribuovanými ve zdravotnických zařízeních a na dalších místech po celém Česku,“ říká David Němec, šéf marketingu CORD BLOOD CENTER.
Princip SMS soutěže je jednoduchý. Odesláním registrační textovky obsahující datum porodu získává budoucí maminka šanci vyhrát dětský kočárek v hodnotě 12.500,- korun. Vyhrává každá pětistá zpráva. Soutěž potrvá až do konce roku, k dispozici je celkem deset kočárků.
„Cílem soutěže není jen získat nové klientky, ale také zvýšit informovanost o výhodách odběru a uchování pupečníkové krve,“ dodává David Němec.
Koncept SMS soutěže vytvořila mobilní marketingová agentura Crazy Tomato. „Zkušenosti ze světa ukazují, že textovky jsou ideální kanál pro efektivní komunikaci – mobil má u sebe a umí s ním zacházet v podstatě každý, esemesce navíc neutečete,“ vysvětluje Zdeněk Fekar za agenturu. Po dohodě s klientem byly zvoleny devítikorunové prémiové textové zprávy.
Za SMS službu technicky odpovídá společnost Axima, pořadatelem a organizátorem je CORD BLOOD CENTER. Vizuál kampaně zpracovala agentura RedCurry.
– red –