V OC Futurum v Hradci Králové byl otevřen již třicátý kamenný obchod Tchibo. Společnost tak dále posiluje svoji pozici významného maloobchodníka a prodejce kávy a současně se řadí k největším řetězcům s kávovým občerstvením na tuzemském trhu.
Jen v tomto roce je to již třetí nově zbudovaný obchod Tchibo v ČR. Obchody Tchibo spojují pod jedinečným obchodním konceptem „3v1“ kávové občerstvení, prodej zrnkové či mleté pražené kávy a týdně nových tematických kolekcí spotřebního zboží. Obchody se nacházejí především ve frekventovaných nákupních centrech třinácti velkých i menších měst v ČR a také v prestižní lokaci na pěší zóně v centru Brna na České třídě. Další distribuční pilíře společnosti tvoří e-shop www.tchibo.cz a prodejní místa Tchibo v obchodních řetězcích.
Slavnostního otevření 30. obchodu Tchibo v OC Futurum v Hradci Králové se zúčastnili (zprava): Martin Havrlant, Regional Shop Manager, Šárka Vašíčková, vedoucí obchodu a Jan Suchánek, Shops and E-Commerce Director Tchibo. „Těší nás, že můžeme nadále expandovat a že zákazníci jsou nám stále nakloněni. Pokud bychom se měli podělit o faktory úspěchu společnosti Tchibo, jsou jimi hlavně mezinárodně osvědčený koncept „3v1“ a výběr vhodných lokalit,“ říká Jan Suchánek, Shops and E-Commerce Director společnosti Tchibo.
Jedinečný koncept „3v1“
Všechny obchody Tchibo mají jednotný design a na ploše okolo 100 m2 nabízejí hned tři důvody, proč se zastavit – kávový bar s posezením, pultový prodej pražené kávy včetně jednodruhových specialit z celého světa a stále se měnící nabídku spotřebního zboží. Specifický koncept Tchibo „3v1“ byl na konci ledna odměněn jednou z letošních cen Top Retailer. Cenu udělili odborníci expertního panelu Retail Vision v rámci průzkumu realizovaném společností INCOMA GfK.
– red –