Olympijští sportovci, včetně jmen jako jsou Ryan Lochte, Alain Bernard nebo Liam Tancock, oslavili reklamní kampaň firmy Gillette s názvem ´Get Started (Začni)´ speciálním slavnostním oholením, které se uskutečnilo v lóži firmy Gillette v rodinném domě P&G Family Home v olympijské vesnici. Toto slavnostní oholení představuje nejen oslavu celosvětové kampaně této firmy, ale současně je také oslavou těchto olympioniků a jejich skvělých výsledků na Olympijských hrách v Londýně 2012.
“Tito sportovci jsou důkazem přesvědčení firmy Gillette, že ve sportu, stejně jako v životě, může skvělý začátek významně ovlivnit dosažení úspěchu ve vašem snažení,” řekl Patrice Louvet, prezident divize potřeb pro holení firmy P&G. “Firma Gillette umožňuje každý den více než 800 miliónům mužů na celém světě, skvěle začít jejich den a cílem naší kampaně ´Get Started´ je prostřednictvím těchto sportovců informovat lidi a přinést do života další generace mužů skvělé začátky.”
V rámci globální kampaně firmy Gillette s názvem ´Get Started´, předal Ryan Lochte také šek na 25 tisíc dolarů fondu Amerického olympijského týmu P&G pro mladé sportovce. Cílem tohoto fondu je umožnit více mladým sportovcům přístup ke sportu. Lochte je jedním z 25 vyslanců značky Gillette na letošních Olympijských hrách, kteří podporují a inspirují budoucí generace mužů a olympioniků k dosažení nejlepších výsledků díky skvělým začátkům, a to jak ve sportu, tak v životě. Tato kampaň firmy Gillette byla prvním programem, který firma P&G spustila v rámci partnerství s Mezinárodním olympijským výborem (IOC) a v rámci podpory Olympijského hnutí. Toto partnerství potrvá i na následujících 5ti Olympijských hrách až do roku 2020.
– red –