Reklama

BeBe Dobré ráno přichází s novým spotřebitelským projektem: 60 sekund, 30 dní, 1 výzva

Značka BeBe Dobré ráno pod názvem „60 SEKUND, 30 DNÍ, 1 VÝZVA“ vytvořila 30 denní program ranních kardio cvičení, která prokrví celé tělo, nastartují metabolismus, a tak připraví tělo na snídani a povzbudí mysl. Webový program na www.bebevyzva.cz se snaží pomocí pravidelné krátké rozcvičky a snídaně vytvořit u spotřebitelů návyk, který je probudí a připraví na nový den. Projekt běží od 1. srpna do 10. 10. 2012.

Koncept soutěže vychází z positioningu BeBe Dobré ráno, z rozhovorů se spotřebiteli a byl potvrzen i výzkumem mapující ranní chování a rituály českých žen, který značka provedla letos v červnu. Podle této studie, která detailně zkoumala průběh rána české ženy již od jejího probuzení až po odchod do práce, se snídaně stala oproti minulosti neopomenutelnou součástí denního jídelníčku, a to i přes to, že na ranní povinnosti mají ženy velmi málo času. Vyšlo však najevo, že většina z nás se po probuzení cítí stále unaveně a má ráno hektické.

Pomáháme začít den pozitivně

BeBe Dobré ráno se zabývá ránem již 13 let, a tak chce svým spotřebitelům start do nového dne usnadnit nejen díky svému produktovému portfoliu, ale také pomocí webového programu se cvičením. Spotřebitelé si sami určí délku cvičení (1, 2 nebo 4 minuty) a dny, v kterých chtějí cvičit. Rozcvičky jsou sestaveny z kardio cviků, které jsou cvičeny metodou interval routine (jedná se o zátěžová cvičení, která jsou střídána krátkými pauzami). Metoda cvičení a zvolené cviky rozproudí krev v těle a pomohou nastartovat metabolismus. Následuje zdravá chuť na snídani a pozitivní nálada hned od začátku dne. Vše bylo řešeno s odborníky, tedy s profesionální instruktorkou Radkou Vandasovou a nutriční poradkyní Karolínou Hlavatou.

Se cvičením jsme začali u sebe

„Snažíme se spotřebitele motivovat, aby u BeBe Výzvy vydrželi a vylepšili si tak ráno,“ říká brand manažerka BeBe Dobré ráno Lýdia Miňová. Dále dodává: „Výzvou je 30 dní cvičení a program má jasně definovaný začátek a konec. Proto spotřebitelé vědí, jak se blíží k cíli. Navíc u cvičení nikdy nebudou sami – programem je kromě cvičitelky doprovází také 30 zaměstnankyň Kraft Foods, které jako ambasadorky programu začaly cvičit již s předstihem. I já jsem jednou z nich a mohu říci, že to sice není snadné, ale našla jsem ráno pár minut pro sebe, začala cvičit a mohu tak říci, že mě cvičení vždy probudí a zlepší mi náladu.“

Motivace pro účastníky

K programu může účastník přizvat i své kamarády z facebooku a sledovat, jak se komu daří výzvu plnit. Na závěr za svůj výkon v BeBe Výzvě mohou soutěžící získat odměnu v podobě dárků, které byly vybrány podle přání a potřeb spotřebitelek. Jedná se o odměny související se cvičením, péčí o tělo a relaxací. Hlavní cenou je IPad, ale možnost vyhrát jednu z odměn má účastník po každých 5ti odcvičených dnech. Dalším bonusem programu je poradna s výživovou poradkyní a tipy na vyváženou snídani. Účastníci mohou využít konzultací s cvičitelkou, nutricionistkou nebo diskutovat s ostatními ženami, které se do BeBe Výzvy také zapojily.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!