Nová kampaň, ve které se ČSOB zaměří na firemní klientelu, se ponese ve znamení divoké vody. Tváří kampaně bude Jaroslav Němec, výrobce kvalitních sportovních pádel TNP a klient ČSOB. Kampaň bude prezentována především prostřednictvím televize, tisku a internetu a v jejím průběhu budou pro všechny nové i stávající klienty připraveny v pobočkách atraktivní cenové nabídky pro ještě výhodnější financování jejich podnikatelských aktivit.
„Tato kampaň pokračuje v konceptu představování reálných klientů a jejich příběhů. Tentokrát se její tváří stal Jaroslav Němec, uznávaný výrobce vodáckých pádel a vesel TNP. V kampani se zaměříme na podporu malých a středních podnikatelů,“ popisuje kampaň Tomáš Brych, ředitel útvaru Marketingová komunikace ČSOB.
„Na základě rozsáhlých průzkumů bylo potvrzeno, že ČSOB je mezi klienty vnímána jako velmi kvalitní banka pro podnikatele a firmy. Tomu jistě dává za pravdu i velmi atraktivní nabídka, kterou ČSOB nabízí v rámci své kampaně i mimo ni. Z nabídky, jež pokrývá jak oblast kont, tak oblast podnikatelských úvěrů si jistě vybere každý,“ říká Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Podnikatelé a firmy ČSOB. „Pokud je klient časově vytížen, jsme schopni ho osobně navštívit dle jeho preference a připravit mu nabídku na míru,“ doplňuje Martin Eyberger.
Kampaň poběží od 1. srpna do 15. září a v jejím průběhu budou mít klienti možnost sjednat si ČSOB Rychlý úvěr nebo využít ČSOB Povoleného přečerpání účtu za velmi výhodných podmínek. Kromě televize, tisku, OOH a internetu bude kampaň podpořena i prostřednictvím rádia nebo plakátů a letáků v pobočkách.
– red –