Rok 2012 je plný sportu. Sotva skončilo fotbalové mistrovství Evropy, tak nám už letní hry v Londýně klepou na dveře. A uživatelé Sport.cz se mají na co těšit. Ať už jde o informační servis, či marketingovou podporu.
Fanoušci, kteří nestihnou televizní přenos oblíbeného sportovního klání, nemusí být smutní. Na nejčtenějším sportovním informačním serveru Sport.cz jsme připravili podrobný zpravodajský servis. „Čtenáři se kromě klasických článků mohou těšit například na kalendář sportů, které se ten den dějí doplněné o informaci, který český sportovec zasáhne do bojů. Aktuální výsledky jsou samozřejmostí a nebudou chybět ani on-line reportáže,“ řekl Zdeněk Martina, produktový manažer serveru Sport.cz, Seznam.cz.
Kromě zpravodajského speciálu si server Sport.cz připravil ještě marketingovou kampaň. Ta navazuje na již ukončenou prezentaci Sport.cz, která probíhala během turnaje EURO 2012. Kampaň se objeví v televizi (sponzorské spoty na ČT4, Sport 1 a Sport 2), rádiu (Evropa 2 a sponzorské spoty na ČRo 1 Radiožurnálu), na internetu a v kinosálech sítě CineStar. Video si můžete prohlédnout na našem kanálu na Stream.cz.
Kampaň bude trvat od 26. 7. do 12. 8. Televizní spoty pro Sport.cz připravila agentura McCann Erickson. Ostatní si vzala na starosti agentura Saatchi&Saatchi.
– red –