O tom, že nadnárodní společnost Epson je spokojená se službami agentury promoteri.eu dosvědčuje jejich již bezmála dvouletá spolupráce. V rámci Epsone instore promotion jsou zákazníkům představovány nejnovější modely tiskáren Epson se svým příslušenstvím.
Druhá etapa Epsone instore promotion v roce 2012 byla ukončena k poslednímu červnovému víkendu. Akce probíhala v 80 prodejnách ve 20 městech České a Slovenské republiky. Zastoupení více než 100 proškolených promotérů z agentury promoteri.eu pochopitelně nemohlo chybět v největších prodejnách se spotřební elektronikou jako Electroword, Datart, Euronics a ve velkoobchodních centrech sítě Makro Cash & Carry. U našich sousedů na Slovensku probíhala akce v obchodních domech společnosti Nay Elektrodom. Epsone instore promotion byla zaměřena zejména na inkoustové tiskárny pro domácí použití. V rámci prezentace mělo bezmála 20 000 oslovených zákazníků jedinečnou možnost seznámení se s funkcemi jednotlivých tiskáren. Prostřednictvím propagačních materiálu si mohli návštěvníci prodejny prohlédnout vytištěné fotografie a dokumenty ze zařízení Epson. Samozřejmostí byly transparentní informace o výtěžnosti náplní a typy na správnou údržbu tiskárny.
„V současné době probíhá vyhodnocení Epsone instore promotion za první polovinu roku 2012. Na základě kladné vazby od společnosti Epson věřím, že naše spolupráce bude i v budoucnu pokračovat“, řekl majitel agentury Vít Krčmář.
Velmi ceněné aspekty agentury promoteri.eu ze strany mnoha společností jsou moderní prvky jako např. online monitoring nebo široká databáze promotérů čítající více než 3600 profilů.
– red –