Společnost Dassault Systemes, evropská softwarová dvojka a poskytovatel 3D a PLM řešení, představila rozsáhlou marketingovou kampaň „IFWE“. Ta má firmě pomoci upevnit značku a především oslovit širokou veřejnost po celém světě. Doprovodí ji nový slogan „If we ask the right questions… we can change the world.“ („Pokud budeme klást správné otázky…můžeme změnit svět.“)
Vizuály doprovázející kampaň ukazují sny, které se „virtuálně uskutečnily“ díky softwarovým nástrojům Dassault Systemes. Některé jsou pouze hypotetické s odkazem do budoucna, jiné vycházejí z již uskutečněných projektů podpořených technologiemi Dassault Systemes. Jedním z nich je například virtuální přesun ledové kry, který by mohl poskytnout zásoby pitné vody v tropických oblastech.
Součástí marketingové kampaně je také televizní spot, který už běží na BBC World, CNN, Eurosport a dalších. Inzerce se objeví v The Finacial Times, Wall Street Journal, Le Monde, digitální inzerce je umístěna například na LinkedIn, Mediafed a plakátové reklamy jsou k vidění na nejdůležitějších světových letištích. Kampaň, kterou pro Dassault Systemes připravila anglická agentura TheFrameworks, bude probíhat napříč všemi médii do konce října 2012.
– red –