Tak vysoko Kofola ještě nebyla! V rámci nové kampaně Kofolonizace se totiž podívala až do Himalájí, a to na slavnou Dhaulagiri. Vynesl jí tam první Kofolonizátor, extrémní sportovec Tomáš Petreček se svou expedicí. Kampak se asi Kofola podívá příště?
NEJvýše, NEJníže, NEJhlouběji, NEJjižněji… Nejen na tato NEJmísta chce Kofola nalákat odvážné dobrodruhy a cestovatele v rámci své nové kampaně Kofolonizace, která navazuje na nedávno uvedené nové litrovky od Kofoly. Jako první měl tuto možnost vyzkoušet Tomáš Petreček, který se svou expedicí vystupoval na vrchol Dhaulagiri a novou litrovku Kofoly s Guaranou měl stále při sobě.
„První místo v Himalájích už je zkofolonizováno! Těšíme se, až s Kofolou zamíříme na další vrcholy,“ říká Tomáš Petreček, první Kofolonizátor.
„Úkolem Kofolonizátora je vzít novou litrovku Kofololy s Guaranou na ta nejzajímavější místa na světě, poznat s ní nové kraje, nové lidi, jejich kulturu a zvyky. O svůj příběh a fotografii jako důkazní materiál z dobrodružné cesty se pak Kofolonizátor podělí s ostatními na speciálním webu www.kofolonizace.cz, který bude společný pro Českou i Slovenskou republiku,“ říká Filip Větrovský, brand manažer Kofoly, a pokračuje: „Motto kampaně je ’Kofolonizuj svět!‘, pevně tedy věříme, že se Kofola brzy vypraví na další výpravu, třeba na Špicberky nebo na dalekou cestu s mongolskými kočovníky, mezi tajemné ruiny bájných měst v Jižní Americe anebo se Kofola třeba dostane až na Antarktidu. Nápadití fanoušci Kofoly se smyslem pro dobrodružství určitě něco vymyslí.“
Od 16. 7. 2012 budou spuštěny nové spoty na podporu novinek Kofola 1L a kampaně Kofolonizace. Zvolena byla netradiční stopáž a to TV 45´ a na podporu nové litrové Kofoly v nové lahvi a Kofolonizace a TV 15´ na podporu novinky Kofoly s Guaranou. Oba spoty byly natáčeny s opravdovými Kofolonizátory. Na TV spot naváže billboardová, POS, PR, online podpora a zároveň kampaň v kinech. Hlavní komunitní centrum Kofolonizace bude umístěno na internetu na webu www.kofolonizace.cz, kde se lidé o projektu dozví veškeré potřebné informace a zároveň se budou moci inspirovat příběhy českých cestovatelů, kteří s litrovkou Kofoly již kofolonizovali zajímavá místa po celém světě.
– red –