V červnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 457 milionů korun. Meziměsíčně výdaje poklesly o 8 %. Největším zadavatelem byla společnost Telefónica O2 Czech Republic, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 16,8 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v červnu 2012 bannerovou reklamu v hodnotě 457 milionů korun. Meziměsíčně poklesly výdaje o 8 %, oproti loňskému roku však došlo ke čtvrtinovému nárůstu.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Telefónica O2 Czech Republic, která v červnu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 16,8 milionů korun. Display inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Invia.cz a na třetím místě se s inzercí v hodnotě 10 milionů korun umístil Lidl Česká republika.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v červnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 427 milionů korun. U uvedených subjektů nastal pokles nebo stagnace, výrazný nárůst zaznamenal monitoring pouze u subjektu Finance media.