Společnost Coca-Cola se nechala inspirovat rytmem, duchem a kulturou Londýna, v němž se za necelý měsíc uskuteční olympijské hry. Její kampaň Move to the Beat má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala Olympijské hry a sportovce i z jiné stránky. Startuje začátkem července také v České republice.
Ambicí kampaně Move to the Beat je přiblížit olympiádu a sport teenagerům. Kampaň staví na lásce teenagerů k hudbě, inspiruje se londýnským hudebním dědictvím a propojuje londýnskou hudbu s olympijským sportem.
„Pokud mají mladí něco skutečně rádi, pak je to hudba,“ říká Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola v České republice. „Kampaň Coca-Coly Move to the Beat přináší aktivní propojení hudby, sportu a léta. Olympijské hry, které podporujeme již 84 let, chceme po prvé opravdu přiblížit hlavně mladým lidem. Kampaň je postavená na neobvyklém příběhu vzniku Coca-Cola Olympijské hymny, který zaujme nejen mladé lidi.“
V optimistické písni, kterou na zadání společnosti Coca-Cola vytvořil držitel Grammy Mark Ronson a populární vokalistka Katy B, se mísí zvuky olympijských sportů s rytmem londýnské hudby. Ronson hledal inspiraci pro melodii písně po celém světě, kde se setkával se sportovci a natáčel zvuky jejich sportu určující rytmus skladby. Píseň je součásti Coca-Cola televizní reklamy.
– red –