Reklama

Coca-Cola zve mladé z celého světa, aby se hýbali v rytmu londýnské olympiády

Společnost Coca-Cola se nechala inspirovat rytmem, duchem a kulturou Londýna, v němž se za necelý měsíc uskuteční olympijské hry. Její kampaň Move to the Beat má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala Olympijské hry a sportovce i z jiné stránky. Startuje začátkem července také v České republice.

Ambicí kampaně Move to the Beat je přiblížit olympiádu a sport teenagerům. Kampaň staví na lásce teenagerů k hudbě, inspiruje se londýnským hudebním dědictvím a propojuje londýnskou hudbu s olympijským sportem.

„Pokud mají mladí něco skutečně rádi, pak je to hudba,“ říká Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola v České republice. „Kampaň Coca-Coly Move to the Beat přináší aktivní propojení hudby, sportu a léta. Olympijské hry, které podporujeme již 84 let, chceme po prvé opravdu přiblížit hlavně mladým lidem. Kampaň je postavená na neobvyklém příběhu vzniku Coca-Cola Olympijské hymny, který zaujme nejen mladé lidi.“

V optimistické písni, kterou na zadání společnosti Coca-Cola vytvořil držitel Grammy Mark Ronson a populární vokalistka Katy B, se mísí zvuky olympijských sportů s rytmem londýnské hudby. Ronson hledal inspiraci pro melodii písně po celém světě, kde se setkával se sportovci a natáčel zvuky jejich sportu určující rytmus skladby. Píseň je součásti Coca-Cola televizní reklamy.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!