Vodafone zahajuje reklamní kampaň Zaměstnejte svou mysl na Rok jinak. Kampaň promuje grantový program Rok jinak, díky němuž mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci a Nadace Vodafone jim celou dobu hradí mzdu, kterou pobírali v předchozí práci.
Kampaň startuje 1. července a využije venkovní reklamu, rádiové spoty, televizní jingles, různé formáty on-line reklamy i tisk. Potrvá celé léto až do uzávěrky přihlášek.
„Hlavním motivem kampaně je hlava plná nápadů, inspirace a zkušeností. Ty může díky Roku jinak každý využít i v neziskovém sektoru a dělat tak to, co ho skutečně naplňuje za plat, na který je zvyklý,“ vysvětlila hlavní myšlenku kampaně ředitelka pro značku a komunikaci Vodafone Markéta Moreno.
Koncept kampaně pochází z Vodafone New Zealand a za adaptací stojí Team Red agentury Young & Rubicam, mediální zastoupení obstarává agentura OMD. Autorem ilustrace je Daniel Špaček.
Grantový program Rok jinak Nadace Vodafone otevírá letos přihlašování do pátého ročníku. Dosud se programu zúčastnilo dvacet dva vítězů, kteří své know-how uplatnili v neziskových organizacích zabývajících se širokou škálou témat od ekologie, přes budování občanské společnosti, až po zdravotní a sociální problematiku. Kromě úvazku na celý rok mohou zájemci pracovat pro neziskovou organizaci i na krátkodobý úvazek v délce od jednoho do tří měsíců v programu kRok jinak. Více informací na www.rokjinak.cz.
– red –