Po velkém úspěchu kampaně se Šmouly a nedávno ukončených Hrátek se zvířátky se mohou zákazníci prodejen Albert těšit na další vlnu letní zábavy. Od 28. června 2012 startuje prázdninová kampaň, která znovu navrátí hru již skoro zapomenutou, cvrnkání kuliček. To vše v propojení s novým dílem veleúspěšného filmu Doba ledová 4: Země v pohybu, jehož hlavní postavičky uchvátily malé i velké diváky po celém světě.
Kampaň tentokrát přináší možnost sbírat průhledné kuličky na cvrnkání, které jsou zpestřeny hlavními postavami z filmu Doba ledová, a to ve dnech 28. června – 14. srpna 2012. „Kampaň navazuje na premiéru filmu Doba ledová 4, která proběhne 28. června. Během jejího trvání mohou naši zákazníci získat za každých utracených 200 korun jednu hrací kuličku s motivem Doby ledové a nasbírat tak celou krásnou kolekci, která se bude hodit na české zahrady, stejně jako na dovolenou k moři,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold. Celkem je možné nasbírat 24 různých kuliček s motivy zvířátek z filmu a uložit je do speciálního kufříku, který je v prodejnách Albert k dispozici za 59,90 Kč.
O prázdninách ven místo sezení u televize
Jedním z cílů kampaně je také přivést děti a třeba i dospělé zpět k tradiční hře cvrnkání kuliček. „Zejména teď v letních měsících, myslím, rodiče ocení další možnost, jak nalákat děti ven od televize či počítače. Pevně věřím, že si naši zákazníci cvrnkání kuliček oblíbí, ostatně motiv se zvířátky Doby ledové tomu určitě napomůže,“ doplňuje Zlata Ulrichová.
Podpora kampaně nejen v parcích
Kampaň bude opět podpořena ambientní a guerillovou komunikací. „Například do parků nainstalujeme lopatičky, díky kterým si lidé budou moci hloubit jamky pro hru, před některými prodejnami se zase objeví neobvyklé misky pro krmivo hvězd Doby ledové – třeba pro mamuta nebo krysoveverku,“ uzavírá Zlata Ulrichová. V duchu Doby ledové se ponesou i 3D polepy desítek zásobovacích vozů.
– red –