Společnost HP rozšířila své služby pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management, CRM), jejichž prostřednictvím nyní mohou organizace snáze komunikovat se zákazníky a ovlivňovateli (1) prostřednictvím sociálních sítí a využít nový potenciál pro další obchodní růst.
Facebook, Twitter a další sociální sítě změnily chování zákazníků a přidaly nové, podstatně složitější úrovně do vztahů mezi firmami a zákazníky. Tradiční CRM programy a architektury, navržené a vyvinuté ještě před rychlým nástupem sociálních sítí, neumožňují organizacím využít potenciál sociálních sítí pro tvorbu nových strategií a cílenější obchodní komunikaci.
Nové řešení HP Social Enterprise Services nabízí organizacím pomoc s rychlou implementací sociálního CRM programu, který zajistí zlepšení komunikace a spolupráce se zákazníky a navíc pomůže firmám lépe porozumět potřebám zákazníků. Díky použití pokročilých analytických nástrojů z HP Labs, centrální výzkumné divize společnosti HP, a unikátních řešení z portfolia převzatých společností Vertica a Autonomy, vylepšují „sociální“ služby HP také možnosti kontaktních center organizací, jež mohou naplno využívat strukturovaná i nestrukturovaná data.
Díky službám HP Social Enterprise Services mohou organizace snadno začlenit sociální sítě do stávajících složek jejich kontaktního centra a získat tak nejkomplexnější přehled o jednotlivých zákaznících. Skloubení procesů, informací a strategií pro sociální sítě, stejně jako analýz, technologií a zkušených týmů kontaktních center umožňuje organizacím rychle vytvořit nové produkty a služby, které lépe pokryjí požadavky zákazníků a přinesou maximální konkurenční výhody.
„Většina předních světových organizací je si vědoma důležitosti kvalitní komunikace se zákazníky a chce maximálně využít i oblasti sociální komunikace,“ řekl Joe Outlaw, vedoucí analytik pro oblast kontaktních center ve společnosti Frost & Sullivan. „Díky vlastním špičkovým analytickým nástrojům a rozsáhlým zkušenostem v oblasti CRM řešení vytvořilo HP unikátní sociální CRM službu, která nabízí organizacím široké spektrum nástrojů a metodologií pro lepší využití sociálních CRM programů a tvorbu komplexnějších obchodních strategií.“
(1) Termínem ovlivňovatel – z anglického výrazu „influlencer“ – se označuje každý, kdo má větší než průměrný vliv na spotřebitele či potenciální zákazníky na trhu. Práci s ovlivňovateli trhu se věnuje tzv. Influencer Marketing – aktivní marketingová taktika, jak pomocí identifikování, vyhledávání a získávání ovlivňovatelů trhu na svou stranu dosáhnout lepších obchodních výsledků.
– red –