Reklama

„Hustej úlovek“ od Pioneer Investment přináší dětem pohádkovou budoucnost

Investiční skupina Pioneer Investments v ČR nabízí od 1. června 2012 nový investiční program pro děti. Zlatá rybka je produkt životního cyklu, který se skládá ze tří modelových portfolií odlišených mírou rizika a délkou investičního horizontu. Minimální pravidelná investice je pět set korun. K nově založenému účtu Zlatá rybka má klient nyní možnost získat úrok 5 % p. a. na Spoření MINI od UniCredit Bank, která je exkluzivním distributorem nového produktu pro děti. Uvedení dětského investičního programu bude provázet marketingová kampaň, jejíž součástí bude internetová reklama, billboardy, PR a další aktivity na podporu prodeje.

„Zlatá rybka nepomáhá jen v pohádkách, ale od 1. června se stává také dobrým pomocníkem všech rodičů, kterým záleží na svých dětech. Přáním každého zodpovědného rodiče je, aby dopřál svému dítěti kvalitní vzdělání či mu pomohl při zabezpečení jeho budoucího bydlení, a usnadnil mu tak start do života,“ říká k novému produktu Petr Šimčák, ředitel obchodu pro banky a instituce Pioneer Investments ČR. „Jednou z cest, která může pomoci k naplnění těchto přání, je investiční program pro děti – Zlatá rybka, který umožňuje pravidelné investování již od pěti set korun, a který mohou využít rodiče dětí jakéhokoliv věku,“ doplňuje Šimčák.

Start nového investičního programu bude doprovázet marketingová kampaň. Její součástí bude internetová kampaň, billboardy v Praze a v Brně, aktivity public relations a podpory prodeje. „Kampaň je podpořena interaktivními webovými stránkami www.pohadkovabudoucnost.cz, kde je možné se zapojit do foto soutěže pro rodiče i děti o zajímavé ceny. V ní budou návštěvníci hlasovat pro nejvtipnější dětskou fotografii. Pro malé návštěvníky stránek je připravena i sekce zábavy s interaktivním pexesem, origami, omalovánkami nebo pohádkami ke stažení. Chceme, aby stránky žily aktivním životem, a chystáme proto i do budoucna aktualizace a zajímavá zpestření,“ uvádí Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments v ČR a SR. „A možná i vás na ulici osloví hostesky se Zlatou rybkou na tričku, které budou na vybraných místech rozdávat balíčky papírových kapesníčků s letákem. Tissue pack marketing je jedna z forem komunikace, která se nám v minulých letech velmi osvědčila. Zlatá rybka zdobí i všechny propagační materiály, především pak zajímavé dárky pro klienty, jako je polštářek, dětský metr, omalovánky a pexeso, které bylo mimo jiné vkladem v časopisu Maminka,“ doplňuje Řezníková.

První fáze kampaně poběží v měsíci červnu a její kreativní složku vytvořila agentura Geronimo.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!