ANNONCE re-brandovala svou značku poprvé od svého založení v roce 1990, a to k 2. dubnu tohoto roku. Následovala komplexní změna firemní identity. Zároveň společnost začala používat nový claim „Vše má svou cenu a příběh“. Ten má symbolizovat, že každá prodávaná věc má nejen určitou hodnotu, za kterou je prodejná, ale má i svůj osobní příběh, kterého si je ANNONCE ve vztahu ke svým zákazníkům dobře vědomá. K 18. dubnu došlo i k relaunchu novin ANNONCE i změně řazení jednotlivých dílů.
To u některých dílů novin vyústilo v prodejní nárůst až v desítkách procent. Později, 1. května, spustila ANNONCE PR část komunikace své značky. K 16. květnu pak byla uvedena komunikační kampaň, vycházející z reálných inzerátů uživatelů. OOH část kampaně probíhá od 16. května do 15. června v pražském metru na trasách B a C, v prostředcích městské hromadné dopravy v Plzni, Českých Budějovicích, Brně, Ústí nad Labem, Hradci Králové a Ostravě. Navíc je k vidění po celé republice ve vlacích Českých drah.
Kampaň má i svoji online podporu od 15. května do 30. června v podobě display reklamy na několika desítkách serverech (např. heureka.cz, zbozi.cz, super.cz, sbazar.cz, a řadě dalších). Cílem komunikace je především sdělit, že ANNONCE se po více jak 22 letech mění a středem zájmu jsou její zákazníci, kterým zároveň pomáhá v utváření nových životních příběhů.
– red –