On-line

PayPal expanduje do kamenných obchodů ve Velké Británii

Společnost PayPal, jejímž posláním je činit online placení rychlejší a bezpečnější, oznámila, že 15 milionů jejich zákazníků ve Velké Británii může nyní díky aplikaci PayPal inStore využívat své chytré telefony k placení online ve vybraných kamenných prodejnách po celé Británii.

Služba placení online mobilními přístroji (smartphone, iPhone a iPad) byla ve Spojeném království spuštěna k 31. květnu letošního roku a bude k dispozici zákazníkům v 230 obchodech, včetně prodejen módních značek vlastněných skupinou Aurora Fashions – Coast, Oasis a Warehouse, nebo poboček britské módní značky Karen Millen.

Aplikace PayPal inStore, dostupná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android (smartphone) a Apple iOS (iPhone a iPad), přináší flexibilitu on-line nakupování do kamenných prodejen známých značek vůbec poprvé. Při placení PayPal aplikace poskytne zákazníkovi unikátní čárový kód a číslo transakce, které prodejci po naskenování umožní přijetí platby ze zákazníkova PayPal účtu. Veškeré platby, náhrady při reklamacích nebo slevy a bonusy jsou řízeny prostřednictvím aplikace.

Placení s aplikací PayPal je zcela bezpečné: zákazník musí zadat PIN k otevření aplikace, žádné osobní a finanční údaje nebo finanční částky pro uskutečnění transakce nejsou uloženy v jeho telefonu. Placení s PayPal inStore funguje i tehdy, když není v dosahu žádný mobilní nebo wi-fi signál. Prostřednictvím aplikace může zákazník také přímo v prodejně požádat o refundaci za zboží, které zakoupil online nebo v dalším z kamenných obchodů prodejce.

Cameron McLean, generální ředitel společnosti PayPal ve Velké Británii, uvedl: „Dnešní den znamená začátek tiché revoluce ve způsobu nakupování v obchodech známých značek, sídlících na hlavních nákupních tepnách v centru měst ve Velké Británii. Vytvořili jsme jednoduchý a bezpečný způsob, jak používat mobilní telefon pro placení v mnoha oblíbených obchodech. Revoluce začíná dnes v prodejnách populárních módních značek Oasis, Warehouse, Karen Millen nebo Coast. Hranice mezi nakupováním on-line a v kamenných prodejnách brzy vymizí úplně: výzkum, který jsme v loňském roce provedli mezi významnými maloobchodními prodejci ve Spojeném království, naznačil, že rok 2016 bude rokem, kdy nebudete potřebovat peněženku pro nakupování v kamenných prodejnách na hlavních nákupních „tazích“ v Británii. Chytrý telefon bude stačit!“

„Dnešní krok rovněž podtrhuje náš názor, že není třeba využívat komunikační technologii Near Field Communication (NFC) k dosažení úspěchu v oblasti mobilních plateb. PayPal službu placení mobilním telefonem už nyní dovoluje využívat většina chytrých telefonů, které zákazníci již vlastní. A naši maloobchodní partneři nemusí instalovat nové systémy, aby mohli přijímat ve svých prodejnách mobilní platby,“ dodal Cameron McLean ke spuštění nové služby.

„Služba PayPal vznikla v roce 1998, aby si lidé mohli posílat peníze přes mobilní telefon, a proto oznámení o spuštění služby mobilního placení PayPal ve vybraných kamenných obchodech ve Velké Británii je pro nás přirozeným krokem. Stavíme již na úspěchu našeho partnerství s PizzaExpress, jež umožňuje lidem platit přes mobil ve více než 400 pobočkách ve Velké Británii. Nejnovější partnerství s více jak 230 maloobchodními prodejnami známých značek ve Velké Británii je součástí globálního vývoje společnosti PayPal, jehož součástí bylo uzavření spolupráce v oblasti maloobchodu se sítí prodejen Home Depot a 15 dalšími národními maloobchodními prodejci na území Spojených států amerických. Společnost PayPal v minulém roce dosáhla výše 4 miliard USD v oblasti uskutečněných mobilních plateb, pro letošní rok očekáváme zvýšení objemu operovaných mobilních plateb na 7 miliard USD,“ uvedl McLean.

Ish Patel, Group Omni-Channel Director ve společnosti Aurora Fashions, řekl: „Zákazníci kladou vysoké nároky na nakupování v kamenných obchodech: žádají vynikající služby, osobní přístup a zkušenosti zprostředkované mobilními technologiemi. Zajištění platební flexibility představuje nyní rozhodující prvek pro bezproblémové propojení digitálního obchodu s fyzickým maloobchodem. Partnerství se společností PayPal nám umožňuje udělat další dílčí krok v naší omni-channel strategii1, díky němuž si budou moci naši zákazníci vychutnat výhody rychlého, jednoduchého a především bezpečného placení „mobilem“. Jsme hrdí na to, že pomáháme bořit hranice mezi nakupováním v kamenných prodejnách a světem online, a našim klientům tak můžeme zprostředkovat nové zážitky z nakupování,“ dodal Ish Patel.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!