Reklama

„A je vymalováno….“ konstatuje červnová tisková kampaň značky PRIMALEX…

…a dodává: „Jen doufáme, že jste použili fortissimo“. Autorem vtipné myšlenky i vizuálů nové tiskové kampaně malířských nátěrů PRIMALEX FORTISSIMO je tým bratislavské agentury Salamon Design, se kterou PRIMALEX dlouhodobě spolupracuje.

Slogan spojuje celkem tři různé varianty vizuálu situací, kdy dochází k poškození malby –  kávou, červeným vínem a džusem. „Vybrali jsme trojici látek, o kterých je známo, že zanechávají jen těžko odstranitelné skvrny na čemkoliv,“ doplňuje k výběru motivů Petr Kavalír, Brand manager značky PRIMALEX.

Novinka Primalex FORTISSIMO CLEAN je malířský nátěr, který v těchto dnech doplňuje řadu omyvatelných nátěrů Primalex FORTISSIMO. Řada, která kromě novinky zahrnuje ještě bílý omyvatelný nátěr, kolekci sytých barevných odstínů a báze pro tónování, vychází vstříc jak rodinám s malými dětmi, tak všem, kteří např. u jídelních stolů nebo na exponovaných místech v obývacích pokojích již někdy řešili skvrny, ať už po velké oslavě či nešikovné manipulaci s  hrnkem kávy nebo sklenicí vína. Primalex FORTISSIMO CLEAN si díky unikátní „Clean Technology“ hravě poradí i se skvrnami od kečupu, hořčice, čokolády, slazených nápojů a džusů, s olejem nebo vodou ředitelnými fixy. Všechny vizuály jsou doplněny srovnáním čistitelnosti konkrétních skvrn u běžné omyvatelné malířské barvy a u novinky Primalex FORTISSIMO CLEAN.

Cílem tiskové kampaně je vysvětlit celý koncept zákazníkům a připoutat jejich pozornost nejen k novince CLEAN, ale k celé řadě Primalex FORTISSIMO. Kampaň poběží celý červen, a to ve 27 různých titulech. Komunikační agentura Kristián, která zajistila výběr a nákup médií, navrhla jak tituly pro ženy (Svět ženy, Žena a život), tak tituly o bydlení a hobby (Bydlení, Blesk Hobby, Doma Dnes, Marianne Bydlení) a společenská média a magazíny (Blesk magazín, Magazín Dnes + TV, Reflex, TV MAX). S vizuály PRIMALEX se setkají také čtenáři Sport magazínu a titulů Epocha a 21. století.

Řadu Primalex FORTISSIMO podpoří také PR komunikace, kterou zajistí agentura Privilege PR, a materiály a předměty na podporu prodeje (plakáty A1 a A3, regálové bannery 20×100 cm pro zavěšení na stranu regálu, dále wobler FORTISSIMO CLEAN pro zviditelnění výrobků v regálu, desky na prodejní stojany, stojánky pro zviditelnění na pultu a v neposlední řadě hrnky). Všechny POS materiály a reklamní předměty jsou v elegantním modro-bílém designu FORTISSIMO CLEAN. Regálové bannery a stojánky obsahují ukázky čistitelnosti vybraných typů skvrn, obdobně jako vizuály.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!