Společnost Kaufland Česká republika, přední potravinářský řetězec v Evropě i v ČR, uzavřel exkluzivní smlouvu s KFD Media´ (www.kfd-media.cz) o mediálním zastoupení svých tištěných marketingových produktů pro celostátní trh.
Zákaznické noviny Kaufland jsou každou středu v nákladu 2 750 000 kusů bezplatně distribuovány do schránek zákazníků, a to vlastní distribuční sítí společnosti Kaufland. Noviny – ve formátu A4 nebo A3 – jsou důležitým zdrojem informací pro zákazníky prodejen Kaufland při rozhodování o nákupech. Dvě třetiny stran propagují výrobky prodávané v síti Kaufland, jedna třetina je věnována redakci (články, recepty, soutěže, křížovky) a inzerci.
Noviny nabízejí klasickou inzertní plochu uvnitř novin. Výhodou pro inzerenty je možnost výběru mezi plošnou inzercí v rámci celé ČR nebo pouze ve vybraných regionech. V každém z téměř 90 regionů může být navíc obsah inzerce různý. Inzerenti také mohou využít možnost vkladů nebo společné distribuce.
– red –