V loňském roce uspořádala agentura Dorland v rámci svého 20letého působení na českém reklamním trhu první ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique. Projekt se setkal s pozitivním ohlasem jak u veřejnosti, tak u zúčastněných partnerů. Proto se organizátoři rozhodli uspořádat letos v rezidenci Mostecká 21 druhý ročník projektu s tématem All For Family, který byl určen, jak už název napovídá, pro celou rodinu.
Cílem organizátorů bylo vytvořit jedinečný, časově omezený prostor, v němž se harmonicky propojí kvalita a elegance s aktivitou, energií, kreativitou a hravostí. A to se zcela jistě podařilo. Rezidence Mostecká 21 se nachází v místech legendárního kina 64 U Hradeb. V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem bylo architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkali s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie.
„Našim klientům a obchodním partnerům se snažíme vždy nabízet maximálně efektivní marketingové projekty. Věříme, že právě Unique Unique, který funguje jako platforma pro B2B business, je jedním z nich,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.
Pop-up butik byl určen celé rodině
Unique Unique byl letos určen celé rodině. Na své si zde přišli všichni, kteří ve svém životě vyhledávají kvalitu, nejmodernější trendy, ale i odpočinek a zábavu. Myslelo se zde na moderní, aktivní ženy, muže i rodiny s dětmi. Ti všichni zde zakusili množství zážitků nejen z aktuálních prezentací mnoha známých firem, ale využít mohli i speciální nákupní příležitosti a bohatou nabídku aktivit z doprovodného programu. Také letos přijali pozvání zúčastnit se projektu prestižní partneři ze všech oblastí životního stylu, ať už se jedná o bydlení, design, finanční poradenství, módu, gastronomii nebo nejrůznější požitky. Návštěvníci se setkali s produkty a službami firem Erste Premier, Exx, Caldera Spas, DēLonghi, Innex, Hypnose, Miele, Moser, Stockist, Vibel, Bang & Olufsen a mnoha dalších. „Letos jsme kladli ještě větší důraz na doprovodný program. Každý den byl program zaměřen na některé komplexnější téma, například na kulinářské zážitky, dětský workshop, setkání s celebritami nebo módní přehlídky,“ doplňuje Lucie Češpivová. „Jsme rádi, že projekt se setkal s velkým zájmem veřejnosti. Navštívily jej také známé osobnosti, jako je Gábina Partyšová, Štěpánka Duchková, Olga Menzelová, Lucie Králová, Michal Nesvadba nebo Jadran Šetlík,“ dodává Lucie Češpivová.
Výtěžek charitativní aukce putuje na konto Nadace Leontinka
Stejně jako loni, i letos mysleli organizátoři na ty nejpotřebnější. Na závěrečné after party proběhla charitativní aukce předmětů, které věnovali pro tyto účely partneři projektu. Symbolický šek s částkou přesahující 80.000 Kč převzala Barbara Hucková, ředitelka Nadace Leontinka, která se stará o děti se zrakovým postižením.
Fenomén pop-up
K prvním tvůrcům pop-upů patří newyorští a britští umělci, kteří je pořádali od 90. let 20. století. Vytipovali si opuštěnou budovu, uspořádali vernisáž a za pár dní výstavu zase sklidili. Vystavená díla byla k vidění pouze v rámci daného pop-upu, což jim dodávalo určitý nádech exkluzivity. Pokud se jedná o komerční značky, mezi průkopníky můžeme zařadit módní dům Commes des Garcons, který otevřel v roce 2004 pop-up v Berlíně. Mimořádný úspěch projektu inspiroval i další značky, např. Gucci nebo GAP. Mezi Mekky pop-upů dnes patří především New York, Londýn nebo Berlín.
– red –