Obchodní centrum Atrium Flora si pro komunikaci prostřednictvím sociálních médií vybralo společnost AITOM. Po nedávné změně Corporate Identity tak pokračuje v budování nové značky. Komunikace pomocí Facebooku bude jedním z důležitých nástrojů.
„Nastartování komunikace na Facebooku přichází jako další logický krok na naší cestě změny Corporate Identity,“ říká Jana Mouchová, ředitelka centra Atrium Flora, a dodává: „Naše pozitivní zkušenosti se společností AITOM při přípravě nových internetových stránek se tak logicky promítly do další spolupráce.“
„Rádi bychom, aby facebookovou stránku Atrium Flora fanoušci brali jako zdroj inspirace pro své nákupy a informací, jak strávit volný čas. Vše by mělo mít odlehčený, zábavný styl, přece jenom, lidé se chodí na Facebook především bavit. K zábavě samozřejmě přibudou i informace jednotlivých obchodů o jejich akcích a slevách, stejně tak i o akcích nákupního centra jako takového,“ vysvětluje Jan Matějka, specialista na sociální média z agentury AITOM, která má facebookové stránky na starosti.
Firemní stránka Atrium Flora se nachází na URL: https://www.facebook.com/AtriumFlora.
– red –