Bavit se dá i bez alkoholu, tím spíš, pokud je to na úkor těch, kteří přebrali. Nealkoholické pivo Fríí to chce dokázat vtipnou aplikací nazvanou příznačně Fríí Opičátor. Koncept vytvořila Ogilvy&Mather.
Fríí Opičátor je mobilní a FB aplikace určená pro pobavení uživatelů iPhonů, mobilních telefonů se softwarem Android a fanoušky Facebooku. Ogilvy&Mather ji vytvořila pro značku nealkoholického piva Fríí, aby tak podpořila myšlenku, že zábava není podmíněná alkoholem – resp. „100 % zábavy, 0 % opice – bavit se můžeš, i když nepiješ alkohol“.
Podstatou Fríí Opičátoru je, že na základě fotografie a dat o množství vypitého alkoholu ukáže, jak velkou má dotyčný opici. „Je to jednoduché. Po stažení aplikace do mobilu uživatel nadefinuje pohlaví, váhu, čas, datum a množství alkoholu, kolik vybraný objekt vypil a pak jej vyfotí. Fríí Opičátor následně zpracuje data a upraví fotografii podle míry konzumovaného alkoholu. Čím víc toho dotyčný vypil, tím větší má opici,“ vysvětluje Daniela Klančíková, Brand Manager pro nealkoholické pivo Fríí. Ke každé fotografii pak Fríí Opičátor přiřadí i vtipnou hlášku a odhadovaný čas, kdy pijan vystřízliví.
„Dokážete si jistě představit, jak taková zábava dokáže lidi strhnout a co víc, s jakou ochotou budou fotky z Fríí Opičátoru sdílet mezi přáteli,“ přibližuje kouzlo Fríí Opičátoru Radek Báča, Account Director Ogilvy&Mather. Fotografii je možné uložit do telefonu nebo sdílet na Facebooku, aplikace navíc nabízí možnost pojmenovat zobrazenou osobu ještě předtím, než se zašle na zeď uživatele. „Aplikace je brandovaná nealkoholickým pivem Fríí a je volně šiřitelná mezi uživateli,“ dodává Radek Báča.
Aplikaci je možné si stáhnout zdarma na Apple store a na stránkách Google market. Zároveň bude připravená na facebookovém profilu Fríí nealkoholického piva. Opičí komunikace značky Fríí bude podpořena online kampaní, která startuje začátkem června.
– red –