Agentura Lesensky.cz, specializující se na marketing a public relations, rozšíří od června seznam svých klientů o dvě nové společnosti. Portfolio agentury obohatí specialista na technické zařízení budov společnost ENBRA a internetový obchod zaměřený na army a outdoorové vybavení Armed.cz.
Se společností ENBRA bude agentura Lesensky.cz spolupracovat na přípravě komplexní mediální strategie založené na efektivní komunikaci s médii, partnery a cílovými skupinami zákazníků. Výsledkem by mělo být vytvoření mediálního obrazu, jenž bude odpovídat významu společnosti, která se dnes řadí mezi nejvýznamnější firmy v oblasti technického zařízení budov.
V případě e-shopu Armed.cz, významného prodejce army a outdoorového vybavení v České republice, agentura informačně zaštítí červnové otevření nové pražské prodejny. Z dlouhodobého hlediska se pak zaměří na vytvoření komplexního marketingového plánu obchodu s důrazem na oslovení nových potenciálních zákazníků.
„Společnosti ENBRA a Armed Store rozšířily portfolio našich klientů o nové zajímavé obory. Vážíme si jejich důvěry. Pevně věřím, že obstojíme a spolupráce s oběma subjekty bude úspěšná v krátkodobém i dlouhodobém horizontu,“ uvedl Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.
– red –