Performics, celosvětově největší výkonnostní marketingová agentura se 14letou tradicí, vstupuje na český trh. Agentura bude zajišťovat servis v oblasti performance marketingu klientům pod hlavičkou skupiny VivaKi, kterou reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.
Česká republika se tak stala již 18. zemí, ve které agentura Performics lokálně působí. Ředitelem agentury byl jmenován Tomáš Varga. Kromě něj v současnosti tvoří tým Performics ČR další tři zkušení konzultanti. Přípravy pro vstup na český trh byly zahájeny v loňském roce a mimo jiné spočívaly v implementaci optimalizačních nástrojů.
„Jsme přesvědčeni, že naše globální zkušenosti a ověřené nástroje přinesou ovoce nejen našim stávajícím, ale v budoucnosti i zcela novým klientům a staneme se brzy jedním z lídrů ve výkonnostním marketingu také v ČR,“ říká Tomáš Varga, ředitel agentury Performics v ČR.
„Performics představují zkušení odborníci a osvědčené nástroje, ze kterých budou mít prospěch současní i budoucí klienti agentury v Česku,“ říká Daina Middleton, globální CEO Performics, a dodává: „Naším cílem je prostřednictvím performance marketingových kanálů a vyhledávání poskytnout klientům z celého světa konzistentní nabídku a maximalizovat návratnost jejich finančních prostředků investovaných do internetové reklamy.“
Zcela nové nástroje pro optimalizaci kampaní
Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci výkonnostních kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch.
Benchtools
S použitím nástroje Benchtools získá klient konkurenční výhodu při optimalizaci SEM kampaní a SEO. Benchtools rozkrývají strategie konkurentů na vyhledávačích Google a Seznam. Navíc disponuje tzv. alertami, které okamžitě upozorňují na změny chování konkurence.
Socialtools
Socialtools je nová moderní patentovaná softwarová aplikace, která sleduje výkonnost a efektivitu vybraných stránek konkurence klienta na Facebooku. Socialtools sleduje jak základní metriky, jako je počet fanoušků, likes („líbí se mi“), komentářů, socio-demografický profil, tak metriky mapující aktivitu fanoušků a administrátorů FB stránek konkurence. Konkrétně tedy to, jak jsou aktivní na stránkách, o čem píší, jak často píší, co sdílejí apod. To vše ukazuje pro každou značku zvlášť nebo jako konkurenční srovnání mezi různými brandy.
OneSearch
„Hlavní nabízená služba naší agentury je OneSearch. Ta zajišťuje integraci SEM a SEO s cílem zefektivnit vynaložené investice na tyto dva performance kanály. Díky této metodologii a použití analytických nástrojů dokážeme zajistit dodání nejlepšího možného řešení v oblasti performance marketingu,“ upřesňuje ředitel české pobočky agentury Tomáš Varga.
– red –